Gyakran Ismételt Kérdések

Hogyan tudom magam Szakemberként regisztrálni?

A kezdő képernyőt balra elhúzva jut a felhasználó a „Szakember vagyok” menübe. Back to Index

Van lehetőség fantázianév megadására?

A vállalkozás neve kötelezően kitöltendő adat. Az adatlapon az itt megadott nevet fogják látni a felhasználók. A megadott név nem befolyásolja a számlán megjelenő nevet.

Back to Index

Tudok céges logót/fotót feltölteni?

A kék körre kattintva lehetőség van a vállalkozó fotójának, vagy a vállalkozás logójának feltöltésére. A fotó feltöltéséhez engedélyezni kell az applikáció részére, hogy hozzáférjen a telefonon tárolt fotókhoz. A fotó/logó feltöltésekor érdemes figyelembe venni, hogy ez alapján is döntenek a felhasználók arról, kit válasszanak a felmerült probléma megoldására, az első benyomás, bizalom nagy részben itt dől el.

Back to Index

Hol tudom megadni a vállalkozásom adatait?

Első belépéskor a „REGISZTRÁCIÓ” adatkártyákat kell a megfelelő adatokkal feltölteni. A későbbiek során az adatok bármikor módosíthatók.

Back to Index

Hogyan választ engem a felhasználó?

A bemutatkozás mező kötelezően kitöltendő, minimum 20 karakter szöveggel. Az itt megadott tartalom segíti a felhasználót abban, hogy a számára leginkább szimpatikus vállalkozót/vállalkozást megtalálja. A leírásban röviden, a tevékenységünkre leginkább jellemző információkat adjuk meg úgy, hogy a fotó mellett ez a tartalom segíti a bizalom kialakulását.

Back to Index

Hol tudom megadni a vállalkozásom telefonszámát, vagy email címét?

Az alapadatok kártyán van lehetőség megadni azt a nyilvános telefonszámot és email címet, melyen a felhasználók kapcsolatba tud lépni a szakemberrel. Fontos, hogy a telefonszám a megfelelő formátumban kerüljön rögzítésre (+36000000000), mert csak így biztosítható, hogy a felhasználók a megfelelő kapcsolatfelvételi gomb (hívás) megnyomását követően azonnal hívni tudják a szakembert. A hívás gomb megnyomása rossz telefonszám esetén is költséget generál.

A számlázási adatok során van lehetőség megadni olyan kapcsolattartó nevet, telefonszámot, email címet, melyet nem kezelünk nyilvánosan, az adatokat a szakember és a KISOKOS applikáció közötti kommunikáció során használjuk.

Back to Index

Megadhatok több kerületet, várost is, ahol munkát vállalok?

Érdemes konkrétan meghatározni, felsorolni azokat a városokat, kerületeket, ahol a szakember munkát vállal, mert a találati listában az igényt megfogalmazó felhasználó irányítószámához legközelebb eső vállalkozást rendezi előre az applikáció. Tehát, ha a Budapest 4. kerületében keres a felhasználó szakembert, akkor az a vállalkozás a találati listában előrébb lesz, ahol konkrétan kiválasztotta a Budapest 4. kerületet (is), azzal szemben, aki „csak” Budapestet jelölte be. Vidéki városok esetében a város és a megye hasonlóan kerül rendezésre. Megyék esetében lehetőség van leszűkíteni azokra a településekre a vállalási területet, ahol valóban számít a szakember munkára, ezzel elkerülve a felesleges hívásokat. Tehát ha Szentendrén és Dunakeszin vállal munkát a szakember, de Érden és Budakeszin nem, akkor nem érdemes Pest megyét megjelölni, csak a konkrét településeket. A kerületek, települések nevének első három karakterének megadása után a listából kell választani. További karakterek megadásával szűkíthető a találati lista.

Back to Index

Mit jelent számomra, hogy Sürgős segítség?

Az applikációban lehetőség van arra, hogy a felmerült problémára azonnal/sürgősen keressenek szakembert a felhasználók. Az applikáció megfelelő felületének indítását követően (SÜRGŐS SEGÍTSÉG) felkínálja azokat a témaköröket, amelyek esetén van lehetőség azonnal kapcsolatba lépni a szakemberrel (hívás). Az a szakember, aki vállalja, hogy maximum 3 órán belül reagál a megkeresésre, tehát vagy fogadja a hívást, vagy visszahívja a felhasználót, a sürgős segítség adatlapon megadhatja, hogy vállalja (igen gombra kattint), illetve, hogy melyik kategóriában. Amennyiben nem, vagy átmenetileg nem vállal, akkor a nem gombra kell kattintania.

Back to Index

Miért fontos kulcsszavakat megadnom?

Az applikációban a felhasználók az ajánlatkérés során a kulcsszavak megadásával szűkítik a szakemberek listáját. A kulcsszavak segítségével a szakma és a feladat is jól behatárolható, ami a leírásban tovább részletezhető (minimum 20 karakterben). A keresés során a probléma akár laikus megfogalmazására is fel kell készülni. Felhasználó és szakember azonos háttér adatbázisból tud választani, így biztosítható a kereslet és kínálat találkozása. Kizárólag a listából lehet választani, amennyiben a kívánt kulcsszó nem található, kérjük jelezze az info@mobilkisokos.hu email címen. Az adatlapon több szakma kulcs szavai is megadhatók.

Back to Index

Mi a teendőm, ha nem akarom, hogy felhívjanak, mert szabadságon vagyok?

A nyitvatartás pontos megadásával szabályozható, hogy melyik napokon, melyik napszakban tud a szakember telefonhívást fogadni. A nyitvatartás megadása abban az esetben fontos, ha a sürgős segítség aktív. Amennyiben akár átmenetileg néhány órára (egy folyamatban lévő munka miatt a 3 órás reakció nem vállalható), vagy több napra is szeretné szüneteltetni a bejövő hívásokat (szabadság), akkor érdemes zárva státuszra állítani a megfelelő napnál, napoknál.

Back to Index

Mikor kell fizetnem?

A KISOKOS applikáció a felhasználók számára díjmentes, a szakemberek pedig akkor fizetnek, ha felhívták őket, vagy olyan munkára kértek árajánlatot, ami érdekli őket, tehát sikeresen közvetítettük az elérhetőséget, kérést, kérdést a szakemberek felé. A szakemberek adatlapja kizárólag akkor elérhető, ha az egyenlegük (virtuális folyószámla) nem nulla forint.

Back to Index

Miért nem vagyok elérhető a KISOKOS applikációban?

Ennek több oka is lehet:

  • nincs aktív szakember regisztráció
  • a keresett terület nincs beállítva
  • a keresett kulcsszó, kategória nincs beállítva
  • a szakember nem adott meg nyitvatartási időt, vagy zárva van
  • a szakember nem töltötte fel egyenlegét, vagy az nulla forintra csökkent
Back to Index

Tulajdonos:
KISOKOS Média Kft.
13567532-2-43

Üzemeltető:
MOBIL KISOKOS Kft.
26394202-2-43

1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 12 – 14.
info@mobilkisokos.hu
+36 1 237 04 88